PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bilgisayar Sorunları



Sayfa : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

  1. BD-ROM düzgün çalışmıyor.
  2. virüs
  3. Bilgisayarımın Kasasından Ses Geliyo ?
  4. pc de bişey çalımadığı halde ram kullanımının çok yüksek olması
  5. ekran siyah oluyor ve donuyor!
  6. BilgiSayarım Kafayı Yedi Lütfen Yardım :S
  7. mouse ara sıra çıldırıyor bakarmısınız ?
  8. oyunlarda ekran yarım gösteriyo
  9. ArkadaşlaR Pc'm VirüS buldu ama Pek anlamam Emin DEğilim Bakarmısınız Ltfn?...
  10. steamdan oyun indirme sorunu
  11. Bilgisayar Açılırken.....
  12. sistem geri yükleme:(
  13. Flashget 2.0 indirme sorunu
  14. mavi ekran hatası
  15. Yardım:Bilgisayar otomatikmen programlar acıyor
  16. Windows XP Yazılım Sahteciliği Sorunu
  17. Ekran Kartı Günceleyememe Sorunu
  18. Arkadaşlar Ben İnternetten Xp Sp1 i İndircem De
  19. Anakarttamı sorun var Ekran kartındamı?
  20. Pc reset atıyor veya kapanıyor
  21. Bilgisayarım Açılmıyor
  22. Monitor Sorunu...
  23. YARDIM:Generic Host hatası
  24. ''kablolu veya kablosuz ağ kartı algılayamıyor'' hatası
  25. Explorer 8 Reklam
  26. orjinal xp
  27. (Yardım)Bilgisayarımda ekran gelip gidiyo
  28. Yardım : Yeni PC
  29. Öneri : Yeni PC Alacağım Öneri Lütfen !!
  30. yardim:win7 ye eski dosyalari nasil yükleyebilirim?
  31. sp3 mü yoksa sp2mi?
  32. PC'im DVD_RW yi tanımıyor
  33. Bilgisayar Yavaşladı...
  34. Msn otomatik açılırken çok yavaşlıyor!!!
  35. Bilgisayar da donma!
  36. microsoft office 2007 yazı sorunu
  37. Yardım Sven-COop Bağlanma Hatası
  38. oyunlarla alakalı sorunumvar (donanımsal) bilgi + yardım lütfen
  39. Yardım : Trojan Programları
  40. Yardım:Silmeme
  41. Mikrofon yardım
  42. D klasor Bicimlendirme Acill. ! ! !
  43. 80 lik hdd 32 lik görünüyor ve format atılmıyor..
  44. parite.b virüsü hakkında
  45. Hata! Bu bağantı bozuk!-Google Chrome
  46. Yardım : Hata Alıyorum
  47. Windows XP format atamıyorum(YARDIMM)lütfen
  48. Indirdiğim film gözükmüyor yardım edenlere + rep
  49. Disk Birleştirici
  50. windows 7 leptop??
  51. Video İzlerken Hata Verio
  52. ram hakkında
  53. Bilgisayara bişeyler oldu oyunlar çalışmıyoooor
  54. Pc.LCD T.v bağlantı Sorunu .
  55. Yazıcım Yamuk Yazıyor...
  56. yardım, vista ve win7 kuramıyorum
  57. Cd Rom Kafasına Göre Girip Çıkıyor
  58. İnternet sorunummm
  59. Dvd yazamıyorum !
  60. ses sorunu
  61. yardım haparlörden ses gelmiyor
  62. Yardım:Bilgisayar acılıyor bekledikten sonra kapanıyor
  63. Flashdisk Sorunu
  64. daemon tools a kalıp yerleştirdiğimde bilgisayar donuyor
  65. fan sorunu için neyapmalısınız girin ve görün.
  66. Yazıcı Satacam Kaçdan Satayım
  67. İnternet Hız Sorunu
  68. klavyedeki windows tuşunu iptal etmenin bi yolu varmı?
  69. Oyun hızı x1000 nasıl yavaşlatıcam acil yardım !!!
  70. Google ve Msn Posta kutusu Açılmıyor
  71. İnternet yüklerken network kartı hatası ??
  72. Bilgisayarımı Vista'dan Xp ye Çevirmek İstiyorum
  73. Görev yöneticisi
  74. Bilgisayarım menüsü bozuldu nasıl düzeltirim???
  75. Wireless mouse problemi kimsenin başına gelmemiştir yardım!!!
  76. Yardım.. Ses Driverim Yok
  77. Acil Yardım... Dosyalara tıkladıgmda donuo sebep ?
  78. Yardım:ekran kartı belleği
  79. Bilgisayarı Tv'ye Bağlamak İstiyorum
  80. Yardım: scvhost.exe %50 işlemci kullanıyor. PC kasıyor..
  81. Yardım : Bilgisayarım ilk seferde açılmıyor.. !
  82. Oyunlar çalışmıyo
  83. Explorer 7 yardım
  84. Daemon Tool's Güncellemesinden Sonra .Sys Hatası Ama Neden ?
  85. Bilgisayar açılırken Geçersiz boot.ini dosyası bunu nasıl gidere bilrim ??
  86. internet expoler 7 ::?
  87. masa üstüm donuyor..
  88. Yardim:islemciyi degistirmek istiyorum
  89. Yardım : 7,80 GB lik iso oyun dosyasını 2'ye ayırma ?
  90. En iyi trojan silme programı hangis
  91. sorunum windows 7 ultimate !!
  92. Bu Bilgisayarda Bu Kasma Neden OLur ?
  93. Rapidshare'den free olarak hiç bi şey inmiyor!
  94. windovs 7 ses sorunu realtek
  95. bil. açtığım zaman bağırıyor
  96. Yardım bi program lazım
  97. rapidshare üye olmadan en hızlı şekilde nasıl indirebilirim
  98. Yardım:Paint Sorunu
  99. runtime error /bi zahmet bakarmisinizz?:))
  100. Yardım:ADSL Kota Günlük mü Aylık mı ?
  101. Yardım: Microfon sorunu..
  102. Yardım internet giriş sayfası değişmiyor!
  103. Yardım:Windows görev yöneticisi sorunu
  104. sp1 i sp 3 nasıl yaparım
  105. Yardım:İndirme sorunları
  106. oyun arşivi açamıyorum
  107. Bilgisayarımı tv ye bağlamak istiyorum ama yapamıyorum
  108. Yardım: Yedekleme Birimi
  109. ps2 yardım
  110. Bilgisayarım çok yavaş yardım edin hiçbir oyun açılmıyo
  111. Yardım: Hata 0x8007045D
  112. Yardım:Haporler
  113. Yardim:5+1 i den ses gelmiyo
  114. msn'in bilgisayara kaydettiği konuşma geçmişini nasıl görüntüleyebilirim
  115. windows7 regedit ayarlarını nasılyapabilirim?
  116. Daemon Tools ile oyun açma sorunu
  117. Yardım:Oyun vb. partlarını dvd lere yazamıyorum
  118. [Visual Basic]Lütfen Yardım :(
  119. Görüntü sürücüsü yanıt vermeyi kesti ve bu durumdan başarıyla kurtuldu.
  120. Pc Oyunlarda Takılıyor
  121. [Yardım]Gif uzantılı resimleri nasıl yapabilirim?
  122. Need for speed shift cd görünüyor ama setup acılmıyor
  123. usbyi çıkarma yöntemi
  124. Net gidip geliyor yardım!
  125. ▒▒▒▒ SiSTÉMiM SAĞLAM AMA ▒▒▒▒
  126. bilgisayarıma virus programı yuklenmiyor
  127. Dvd-wR Görmüyor
  128. Windows 7 de oynanabilen oyunlar
  129. ACER ASPIRE 5930G EISA yapılandırması sorunu!...
  130. Antivirüs
  131. Vista sorunum var....
  132. Anakart iLe İşlemCi UyumLumu Bir BaKaR Mısınız ?
  133. Gta 4 donma fps sorunu
  134. Vistada Yazıcı Çalışmıyor!!!Lütfen Yardım Edin!!!
  135. Cs 1.6 Bellek Read Hatası !
  136. oyundayken kapatma sorunu ( yardım)
  137. yardım rapidshare
  138. Yardım:Dosyalar vb programlar
  139. Bu virüsmü yardımcı olurmusunuz?
  140. Durduk yerde siteler mi aciliyor ? Buyrun cözümü
  141. Bilgisayar donuyor
  142. Yardım Microsoft Visual c++ Runtime Libary Hatası
  143. Asus EeePc 1000Hv
  144. Oyunu Bilgisayarda Kurulu Gösterme
  145. Bilgisayarım Çizgileri
  146. Yardım: windows 7 daemon tools hatası
  147. Yardım:Bilgisayarımın Sistemi
  148. Yardım AĞ Paylaşım
  149. Bilgisayar açılmıyor
  150. Yardım:Winrar
  151. harddisk kapasitesini attırmak
  152. Klavye
  153. Kasa
  154. Cd Rom Okumuyor.
  155. Msn hatasina cözüm 80048820
  156. MSN 2009 Kamera Hatası Çözüm!!!!
  157. Pc Sorunu (Masa Üstü Yok)
  158. msn sorunu
  159. Net Hızını Paylaştırma
  160. arkadaşlar büyük bir salaklık yaptım yardım
  161. Yardım: Win7 Kurdum Ama oyunları açamıyorum
  162. Dragon Unpacker Acil yardım
  163. windows xp günlük yaşamda lazım olacak bilgiler windows xp
  164. Yardım: Yeni Ekran Kartı Seçimi
  165. Bir dosyayı geri dönüşüm kutusuna göndermeden yanlışlıkla silsem ya da yanlış dosyayı aynı isimle kaydetsem, nasıl geri çağırırım?
  166. Ses kartı sorunu..
  167. Klavye Sorunu
  168. Üç Bilgisayar Var...Hangisi iyi
  169. Bıos güncelleme sorunu
  170. Yardım PC resetleniyor
  171. Ekran kartı nasıl güncellenir | yardımm
  172. Yardım : İnternet çok yavas..
  173. PC süper ama kasıyor :S
  174. Yardım: oyunLarda kasıyor sistemim sağLam ama
  175. pc flaş diskimi takınca aniden kapanıyor
  176. rapid den dosya indirme problemi
  177. yardım:arkadaşlar bilgisayarımda mavi ekran çıkıyor reset atıyor
  178. a4 teck kamera kafayı yedii
  179. Pc Donup kalıyor
  180. Görüntü Problemi(Sinir Bi Şey)
  181. Bilgisayarım sabit dururken, internete girdiğimde veya oyun oynarken durmadan site geliyor. Nasıl önleyebilirim ?
  182. Moniör de Usb var Nasıl Çalışır
  183. Hiç bir dosya indirme sitesine giremiyorum !!!
  184. Adsl kota sorunu
  185. kardeşlerim bi bakın mesenger sorununa
  186. ArKadaşlar Bilgisayarım Sadece 14 gb alıyor bir bakın
  187. format atamıyorum lütfen yardım yardım edin
  188. ATI ekran karti yardim
  189. Yardım Bilgisayar Aniden Kapanıyor.
  190. Alacağım ekran Kartı Anakart İle Uyumlumu Bi Bakarmısınz
  191. İnternet Hızım Yavaşladı
  192. pc donması prtsc sysrq
  193. vista media player çalışmıyor
  194. Gta sa. Ve fifa 2006 da oyuna girerken atma sorunu
  195. Yardım (!) Pes 09 Hakkında
  196. demons tools reset sorunu yardım
  197. yardım:mouse kitleniyor
  198. Yardım:J Downloader
  199. kayıp dosya
  200. Yardım:Mp4 Usbyi Bilgisayarım Okumuyor
  201. JDownload recconnection sorun
  202. Pc sorunlarına kolay çözümler.
  203. 1 oyunu 2 dvd cd sine nasıl kopyalarım ?
  204. Pc Kendi Kendine Açılıyor
  205. Yardım:Psp oyunlarını bilgisayarda çalıştırmak
  206. Yardım:Oyun Simgeleri Değişiyor
  207. Yardım: CD DVD Sorun!!
  208. oyunlarda donma yardım
  209. Yardım:Hard Disc de sorun var !!!
  210. Yardım: Bilgisyarımın Sorunları
  211. Yardım: Güvenlik ve Directx10
  212. Yardım:Resimler Gözükmüyor
  213. Burada windowz xp ilen ilgili bazı özellikleri etkinleştirmek kapatmak ve hızlandırmak için püf noktaları anlatacağım
  214. ECS Anakarta Overclock sorunu
  215. netlimitsiz kullanan arkadaşlardan bilgi rica ediyorum!
  216. Yarım: Oyunda kasma sebebi nedir
  217. Yardım: Gta Sa Kasıyor...
  218. Yardım: oyunlar kurulurken bilgisayar kilitleniyor
  219. yardım EKRAN SÜRÜCÜSÜ
  220. dvd writer sorunu lütfen bilen varsa yardımcı olun
  221. Yardım:Ortalama 20dk sonra ßilgisayarım kitleniyo!!!
  222. Yardım:Ana kartmın Biosunu güncelledim Ramlar gözükmüyor
  223. Yardım Win XP de directx 10 nasıl kullanırım
  224. Acil yardım : Beyler size bir ekran kartı yorumu lazım
  225. Yardım:Güç kaynağı kaç waltlık olamalı??
  226. Yardım: Ekran kartı
  227. Yardım : RAM Sorunu !!!!!
  228. Yardım Anakart Hakkında .
  229. boot sorunu olmayan xp
  230. Deoman tolls eror cod:256
  231. Yardım:Bilgisayara parola koymaktan korkuyorum
  232. Resimlerimi açamıyorum lütfen yardım lütfen
  233. Bios şifreleri
  234. Kırılmadık BİOS Şifresi bırakmayın
  235. Yardım: Rar Dosyası ve Daemon Tools
  236. Bilgisayarınızı Hızlandırmakmı İstiyorsunuz?
  237. YARDIM:Mavi ekran sorunu
  238. Laptop' a Windows yüklenemiyor.
  239. Yardım : Punto Sorunu
  240. İş yaparken sayfa yukarıya doğru kayıyor
  241. ekran çözünürlüğünü arttırma programı lazım!!
  242. ram yükseltecem
  243. ekran çözünürlüğünü arttırma programı lazım!!
  244. Pc Dwd+rw yi Görmüyor
  245. işlemci kullanımı
  246. bilgisayar sorunları ve çözümleri
  247. pc me göre antivirüs
  248. yardım: bilgisayar şifresi kırma
  249. Firefox'da sorun
  250. usb portları