Full Torrent Oyun indir - Powered by vBulletin



Sayfa 1/2 12 SonSon
8 sonuçtan 1 ile 5 arası
  1. #1
    Status
    Offline
    karaoklan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    26
    Konular
    2
    Tecrübe Puanı
    396

    Standart hardısk bolme-bırlestırme

    slm arkadaslar benım harddısk ıle bı sorunum var
    yakın zamanda bı arkadasa format attırdım. format atarken 80gb lik hardıskı ıkıye bolmus ama ısım koymamıs galıba yanı c: yerel surucusu 40gb baska surucu gorunmuyo bunu nasıl bula bılır ve ısımlendırırız lutfen yarım edermısınız
    şımdıden tesekkurler

  2. #2
    Status
    Offline
    Xovier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Oct 2008
    Yaş
    27
    Mesajlar
    614
    Konular
    39
    Tecrübe Puanı
    21475238

    Standart Cevap: hardısk bolme-bırlestırme

    Yanlış Birşey Söylemek İstemiyorum, Adminimiz Daha İyi Bilir..
    "Forum Kuralları"na Uymayanlar İkaz Edilmeden Siteden Uzaklaştırılacaktır..!(Süreli/Süresiz)

    Sorularınızı "Özel Mesaj" Yöntemi Yerine Forum Üzerinden Sorunuz.


    Oyun Partlarını ''Oyun Bilgileri'' altında bulunan ''Linkleri Göster'' butonuna tıklayarak görebilirsiniz.

    █║▌│ █║▌ ║││█║█║
    © Copyright FullOyun... 2003-2008 ®

  3. #3
    Status
    Offline
    Social Engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Apr 2008
    Yer
    İstanbuL
    Mesajlar
    2.314
    Konular
    251
    Tecrübe Puanı
    21475325

    Standart Cevap: hardısk bolme-bırlestırme

    Alıntı karaoklan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    slm arkadaslar benım harddısk ıle bı sorunum var
    yakın zamanda bı arkadasa format attırdım. format atarken 80gb lik hardıskı ıkıye bolmus ama ısım koymamıs galıba yanı c: yerel surucusu 40gb baska surucu gorunmuyo bunu nasıl bula bılır ve ısımlendırırız lutfen yarım edermısınız
    şımdıden tesekkurler
    Partition Magic 8 İle yapabilirsin sanırım . Programı indirmek için linke tıkla.

    https://rapidshare.com/files/1724113...on.Magic.8.rar

    Link Şifresi : www.fulloyun.com
    _________________________



  4. #4
    Status
    Offline
    karaoklan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    26
    Konular
    2
    Tecrübe Puanı
    396

    Standart Cevap: hardısk bolme-bırlestırme

    verdıınız lınklerı ıcın cok saaolun ama vısta prokramı kabul etmıyo baska ne yapa bılırım

  5. #5
    Status
    Offline
    pesimistmami - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    [ PésimisT Kötü AdaM ]
    Üyelik tarihi
    Feb 2009
    Yer
    İstanbul - Sakarya
    Mesajlar
    2.440
    Konular
    202
    Tecrübe Puanı
    429576

    Standart Cevap: hardısk bolme-bırlestırme

    Alıntı Social Engineering Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Partition Magic 8 İle yapabilirsin sanırım . Programı indirmek için linke tıkla.

    https://rapidshare.com/files/1724113...on.Magic.8.rar

    Link Şifresi : www.fulloyun.com
    link kırık hocam...

Sayfa 1/2 12 SonSon

Ziyaretçilerin arayarak bu sayfada buldukları

Henüz arama motoru araması yok!

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42