Full Torrent Oyun indir - Powered by vBulletin



                                                                                                                               
5 sonuçtan 1 ile 5 arası
  1. #1
    Status
    Offline
    xSolariz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    221
    Konular
    44
    Tecrübe Puanı
    377
    Beğendim/Beğenmedim
    Received: 0/0
    Given: 0/0

    0 Not allowed! Not allowed!

    Standart Generals ve Zero Hour Oyunun 1080p Ayarları Fix exe Lazım

    evet arkadaşlar konu başlığında belirttiğim gibi Generals ve Zero Hour oyunlarının bana 1080p fix exe dosyası lazım her yerde aradam saçma sapan sonuçlar elde ettim ilk başta Belgelerim deki "Options.ini" dosyasını geçin ordan 1080p ayarı olduğu filan yok onlar boş şeyler sadece 1920 x 1080 yaparsın ekranın esnemesini sağlıyor başka bir halt olduğu yok zaten 1080p ayarını oyunun içinden nasıl ayarlaya bilirim yada 1080p ayarını yazıp ta oyunun için de nasıl 16/9 formatında oynata bilirim bana böyle bir sonuç lazım arkadaşlar bu işlerden anlayan profesyonel arıyorum benim sorunum basit bir sorun değil yani 27 inç monitörüm var ve generals oyununa çok seviyorum. bir yerden GenTool_v6.9 adlı bir uygulama buldum "d3d8.dll" tam istediğim sonucu veriyor bana ama reklamları da can sıkıyor baya :D buna benzer bir reklamsız bir çözünürlük programı lazım bana şimdiden tşkler.

    galiba kimsenin bilgisi yok bu konuda :(

  2. #2
    Status
    Offline
    Master Of PC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2011
    Mesajlar
    354
    Konular
    19
    Tecrübe Puanı
    228333
    Beğendim/Beğenmedim
    Received: 2/0
    Given: 0/0

    0 Not allowed! Not allowed!

    Standart Cevap: Generals ve Zero Hour Oyunun 1080p Ayarları Fix exe Lazım

    Oyunun kendi içinde istediğiniz WideScreen ayarını sağlayan bir seçenek muhakkak vardır. Ayarları daha iyi karıştırın (4:3) (16:9) aramayın kimi zaman söylediğim gibi WideScreen tarzında yazıyorlar. İnternette 1080p videosunu çeken insanlar var ve onların yazılım kurduğunu sanmıyorum. İyi oyunlar...

  3. #3
    Status
    Offline
    xSolariz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    221
    Konular
    44
    Tecrübe Puanı
    377
    Beğendim/Beğenmedim
    Received: 0/0
    Given: 0/0

    0 Not allowed! Not allowed!

    Standart Cevap: Generals ve Zero Hour Oyunun 1080p Ayarları Fix exe Lazım

    sorunu hallettim dostum yazılım demiyelim suna mantık ilerlemesi var emin ol ki şuan istediğim gibi oldu her şey ilgin için tşkler şu japon ve ruslar olmasa vay halimize valla adamlar işi biliyor :)

    sorunumu rus sitesinde buldum :) japon sitesinden yönlendirdiler tabi :)

    İşte istediğim Sonuç Buydu böyle oynamak varken neden yakın ekran ve dar ekranda oynayalım dimi yani :)

    1920 x 1080 Full HD Full GRAPHICS


  4. #4
    Status
    Offline
    Master Of PC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Sep 2011
    Mesajlar
    354
    Konular
    19
    Tecrübe Puanı
    228333
    Beğendim/Beğenmedim
    Received: 2/0
    Given: 0/0

    0 Not allowed! Not allowed!

    Standart Cevap: Generals ve Zero Hour Oyunun 1080p Ayarları Fix exe Lazım

    Çözebildiysen ne ala :) PES 2015 için de var mıdır öyle bir şeyler, adamlar çıkarmamış 1920x1080'i oyuna. Nasıl bir şey anlamadım. Maksimum 1366x768 var.

  5. #5
    Status
    Offline
    xSolariz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üye
    Üyelik tarihi
    Jan 2009
    Mesajlar
    221
    Konular
    44
    Tecrübe Puanı
    377
    Beğendim/Beğenmedim
    Received: 0/0
    Given: 0/0

    0 Not allowed! Not allowed!

    Standart Cevap: Generals ve Zero Hour Oyunun 1080p Ayarları Fix exe Lazım

    ben pes2015 1080p de oynuyorum zaten ki

    Pes2015 "Settings" "Ayarlar" Kısmında 1080p 16/9 var zaten aramana gerek yok yani oyunun kendisinde mevcut ayarlar

Benzer Konular

  1. Command and Conquer Generals Zero Hour - Oyunun Yüklenmesi - Kurulumu - Resimli Anlatım - Yardım
    By niles in forum Resimli Oyun Kurulumları - Diğer Resimli Anlatımlar
    Cevaplar: 358
    Son Mesaj: 05-04-2017, 21:54
  2. Command & Conquer Generals: Zero Hour ShockWave - Oyunun Yüklenmesi - Oyunun Kurulumu - Resimli Anlatım - Yardım
    By Berat ALDIRMAZ in forum Resimli Oyun Kurulumları - Diğer Resimli Anlatımlar
    Cevaplar: 42
    Son Mesaj: 19-03-2016, 13:52
  3. Command & Conquer Generals: Zero Hour ShockWave - Oyunun Yüklenmesi - Oyunun Kurulumu - Videolu Anlatım - Yardım
    By Berat ALDIRMAZ in forum Resimli Oyun Kurulumları - Diğer Resimli Anlatımlar
    Cevaplar: 12
    Son Mesaj: 07-07-2013, 21:39
  4. Fifa 2011 Tuş Ayarları Dosyası Lazım
    By Sheяlock Holmes in forum Oyun Hakkında Sorunlarınız
    Cevaplar: 4
    Son Mesaj: 05-12-2010, 14:49
  5. DNS Ayarları Lazım
    By vistory in forum Bilgisayar Sorunları
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 22-10-2010, 00:03

Ziyaretçilerin arayarak bu sayfada buldukları

Henüz arama motoru araması yok!

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

SEO by vBSEO 3.6.0

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36